به مناسبت گرامی‌داشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدای گمنام دانشگاه روز ۱۲دی ماه بعد از نماز ظهر و عصر با حضور سرپرست دانشگاه، هیات رییسه، جمعی از مدیران و مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان در گلزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.

شرکت‌کنندگان ضمن عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدای گمنام با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند. حجه‌الاسلام والمسلمین زارعی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم ضمن بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با ایراد سخنرانی یاد و خاطره این شهید را گرامی داشت و بیان کرد: عشق به سردار که تربیت شده مکتب سیدالشهدا است در سراسر جهان روز به روزپر رنگ تر می شود. ایشان دارای اخلاص والا و انسان آخرت جویی بود، اهل تظاهر نبود. خدا مدار و در تمام زندگی او خدا وجود داشت و حرفی از من نبود و این ست رمز ماندگاری.

در ادامه آقایان جباری و غلامی به ذکر مصبیت اهل بیت پرداختند.

در آخرشرکت‌کنندگان در مراسم با گلاب مزار شهدای گمنام را شست‌وشو دادند و با نثار گل و خواندن فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و با آرمان‌های ایشان و امام راحل تجدید بیعت کردند. روحشان شاد، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

بخشی از وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی:

خداوندا! تو را سپاس که مرا صلب به صلب، قرن به قرن، از صلبی به صلبی منتقل کردی و در زمانی اجازه ظهور و وجود دادی که امکان درک یکی از برجسته‌ترین اولیائت را که قرین و قریب معصومین است، عبد صالحت خمینی کبیر را درک کنم و سرباز رکاب او شوم. اگر توفیق صحابه رسول اعظمت محمد مصطفی را نداشتم و اگر بی‌بهره بودم از دوره مظلومیت علی‌بن ابی‌طالب و فرزندان معصوم و مظلومش، مرا در همان راهی قرار دادی که آنها در همان مسیر، جان خود را که جان جهان و خلقت بود، تقدیم کردند.خداوندا! تو را شکرگزارم که پس از عبد صالحت خمینی عزیز، مرا در مسیر عبد صالح دیگری که مظلومیتش اعظم است بر صالحیتش، مردی که حکیم امروز اسلام و تشیّع و ایران و جهان سیاسی اسلام است، خامنه‌ای عزیز ــ که جانم فدای جان او باد ــ قرار دادی.