چهارمین جلسه مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا با حضور هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این مراسم معنوی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد محبی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین، ضمن تبریک اعیاد قربان و خدیر خم، گفت: این اعیاد حامل پیام مهم ولایت پذیری است چرا که راه نجات و سعادت بشریت، ولایت پذیری می باشد و طبق احادیث و روایات، کسانی که به ولایت انبیای الهی روی نیاورند، دچار خسران دنیوی و اخروی خواهند شد.

حجت الاسلام محبی با اشاره به ” تولی و تبری” به عنوان یکی از فروع دین مبین اسلام، یادآور شد: باید بدانیم در مقابل دوستی و یاری با خداوند و اهل بیت (ع)، برائت و بی زاری نسبت به دشمنان اهل بیت(ع) نیز از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است و دعای پرفیض زیارت عاشورا می خواهد به ما یادآوری کند که در جهت توحید، نبوت و امامت حرکت کرده و نسبت به دشمنان اهل بیت(ع) اعلام برائت و دشمنی کنیم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر آمریکا و اسرائیل به عنوان محور شرارت در جهان مطرح بوده و دشمن اهل بیت(ع) محسوب می شوند و نباید با ظالمان و ایادی آن ها هم چون داعش سازش کرد.

حجت الاسلام محبی در پایان اظهار داشت: امام (ره) و مقام معظم رهبری همیشه نسبت به عدم سازش با آمریکا و عدم اتکا به غرب سفارش کرده و می کنند و باید با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع) در جهت سربلندی اسلام و کشورمان تلاش کنیم.

گفتنی است؛ در این مراسم، قرائت دعای زیارت عاشورا و مداحی اهل بیت علیهم السلام، برعهده محرم فلاح شیخلری از همکاران حوزه فرهنگی این دانشگاه بود.

در پایان، حاضرین در این مراسم پرفیض و معنوی، میهمان سفره کریمانه اهل بیت علیهم السلام بوده و پذیرایی شدند.